fjortishannamsp

Direktlänk till inlägg 23 februari 2016

Zigges "familj" ♥ :D

Av fjortis hanna2004 - 23 februari 2016 19:12

Hej, jag tänkte bara uppdatera med lite inlägg bara för att jag inte ska ha ett inlägg idag :D Tänkte lägga in lite bilder på Zigges utvecklig som föloch hans pappa Fester och hans mamma Zerena tror jag det stavades ;)

  Mamma Zerena,

Min kommentar: Hon är jättesöt och lite "smäcker" ;D

  Pappa Fester,

Min kommentar: Söt, väldigt lika Zigge men lite kratigare kanske ;D :)

    Zigge som föl..

    Zigge på "föl"uppvisning typ xD

  Asså när jag först såg denna bild jag ba "Det är inte Zigge" men det är faktiskt det. Han är på hingstuppvisning ;)

 

Det var allt för detta inlägget, om ni vill ha mer "utveckligar" säg bara till...hejdå ;)

 

//Hanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fjortis hanna2004 - 27 maj 2016 23:00

Foxen. Eller mitt allt. Han betyder allt. Han är goals. Mitt liv.  Han betyder obeskrivligt mycket. Gråta hos honom, skratta. Jag kan göra allt där, han finns alltid där när jag behöver honom. Det är jag otroligt tacksam för. Jag tror inte folk som...

Av fjortis hanna2004 - 27 maj 2016 22:52

      Hej, här kommer lite bilder på Fox som jag har tagit ❤️❤️   ...

Av fjortis hanna2004 - 27 maj 2016 22:05

Hej, asså förlåt att jag inte uppdaterat. Men denna blogg är typ nerlagd då jag aldrig bloggar mer.  Några saker har hänt sen vi sågs sist... :) - Varit i Rhodos  - Ridit massor - Träffat min nya klass/skola Ja, och massa mer. Men det kan j...

Av fjortis hanna2004 - 15 april 2016 23:46

NI MÅSTE BARA TITTA PÅ MIN ÄLSKLING, DÖR. HAN ÄR MIN SOULMATE, MITT FKN ALLT, MY ALL :'( ♥♥♥ LOVE HIM SOOOOO FREAKING MUCH .... <333          !♥♥♥! ...

Av fjortis hanna2004 - 15 april 2016 23:37

Hej, oj det var ganska länge sen va? Haha. Nej men satt och bara log mot dessa 2 killar, hur perfekta? ♥ Asså, if i die young är det deras ansvar nej men hahahah. Men asså de är sjukt söta och mina baes liksom, okej lyssna noga nu. Uppdaterar ...

Skapa flashcards